Mindshare bliver for tredje gang (tidligere i 2015 og 2017) kåret til Global Agency of the Year inden for Mobile Marketing (også kaldet Smarties) af MMA, Mobile Marketing Association.
Mindshare blev født i 1997 og kom til Danmark to år senere, på tærsklen til den digitale revolution. Kort før dotcom-boblen brast og før Facebook og Apples iPhone blev lanceret. En periode, hvor marketingverdenen blev forandret for altid. Dette er historien om Mindshare i Danmark.
Maria Casino er et online-spil, som i udgangspunktet mest blev brugt af ældre damer. Men det er faktisk unge mænd, der er de største brugere af Casino, hvor man kan vinde penge. For at få fat i denne målgruppede udviklede man et ”thrillometer” og gennemførte som den første i Danmark live broadcastede biometriske målinger, hvor
Med Pepsi Max Facebook fanpage som omdrejningspunkt, udviklede Mindshare konceptet ’Max The Music’ – et branded content musik-site med unikt indhold. Fundamentet var et samarbejde og en endorsement-aftale med House-DJ Morten Breum og popstjernerne Nik & Jay, inklusive prelaunch af Nik & Jay’s nyeste musikvideo på Pepsi Max fanpagen tre dage før den officielle premiere.